obchodní podmínky
Upravují smluvní vztah mezi klientem a provozovatelem o poskytování digitálních služeb.
1. Provozovatel
Společnost RIMADO s.r.o. se sídlem: Bílenecké náměstí 6/4, Praha 8 - Dolní Chabry, IČ: 24795801, zapsaná Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 175384, bankovní spojení: 2300112193/2010, je provozovatelem internetového portálu www.onlinekasa.cz.
2. Klient
Objednavatelem je fyzická nebo právnická osoba, která si objedná služby společnosti RIMADO s.r.o.
3. Digitální služba
Poskytovanou digitální službou je Online kasa - webová aplikace sloužící k odeslání evidence elektronických tržeb přes webový prohlížeč, nebo prostřednictvím SMS a služeb pro vystavování elektronických účtenek prostřednictvím e-mailu, SMS nebo tisku účtenek.
4. Objednávka
K objednávce dochází odesláním objednávky ze strany klienta prostřednictvím internetového portálu www.onlinekasa.cz, nebo prostřednictvím e-mailové zprávy nebo telefonního hovoru a následnou akceptací objednávky ze strany provozovatele. Těmito úkony se provozovatel a klient zavazují k tomu, že se budou řídit těmito smluvními podmínkami.
5. Cena za skužby
Ceny za poskytování digitálních služeb jsou uvedeny v ceníku dostupném na adrese: https://www.onlinekasa.cz/cenik-a-objednavka/
6. Práva a povinnosti provozovatele
- Provozovatel je povinen zajistit nepřetržitý provoz služby s maximálním výpadkem 2% za rok.
- Provozovatel je povinen upozornit klienta včas na skutečnost, že se blíží uplynutí doby, na kterou má klient předplacenou službu.
- Provozovatel má právo okamžitě zrušit službu klientovi, který je v prodlení s platbou za službu déle než 5 dní. V případě zrušení služby z důvodu neuhrazení služby klientem, neodpovídá provozovatel za škodu vzniklou ztrátou dat klienta a ztrátou dostupnosti provozovaných služeb.
- Provozovatel neposkytne třetím stranám ani zpracovatelům dat žádné informace týkající se provozovaných služeb, které by tak mohly být zneužity v obchodním styku.
7. Práva a povinnosti klienta
- Klient je povinen uvést v objednávce služby pravdivé údaje pro účel fakturace.
- Klient je povinen udržovat své údaje aktuální pro účely komunikace s provozovatelem.
- Klient je povinen řádně a včas uhradit sjednanou částku za využití služeb.
8. Odpovědnost za provozování digitální služby
Provozovatel nese odpovědnost za provozování digitální služby uvedené v bodu 3 těchto obchodních podmínek.
Provozovatel nenese odpovědnost za provozování souvisejích služeb třetích stran ohledně elektronické evidence tržeb EET a vystavování elektronických účtenek.
9. Fakturační období
Fakturační období počíná běžet dnem akivace poskytované digitální sližby.
10. Ukončení poskytování služby
Provozovatel je povinen o ukončení poskytování digitálních služeb infomovat klienta a to nejméně 1 měsíc před ukončením. V takovém případě je provozovatel povinen vrátit objednavateli alikvotní část z fakturované částky.
Dojde-li k ukončení poskytování digitálních služeb ze strany provozovatele z důvodu hrubého porušení smluvních podmínek ze strany klienta, nemá klient nárok na vrácení alikvotní části fakturované částky.
11. Reklamace digitální služby
Reklamace se oznamuje a uplatňuje prostřednictvím elektronické pošty na adrese: info@onlinekasa.cz.
12. Zpracování osobních údajů
Zpracování osobních údajů se řídí Zásadamy zpracování osobních údajů dostupných na adrese https://www.onlinekasa.cz/ochrana-osobnich-udaju.html
13. Závěrečná ujednání
Využíváním digitálních služeb provozovatelem souhlasí klient s těmito obchodními podmínkami.
Veškerá smluvní ujednání mezi provozovatelem a klientem, která nejsou uvedena v těchto obchodních podmínkách se řídí Právním řádem ČR.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 19. 3. 2020.